Jumaat, 11 Januari 2013

TONG-TONG TODAK, DHIA ADRA NATASYA

Tong-tong todak mayang jambu-jambu, ke mane pegi budak cedok ayo slabu, buat ape ayo? nak ngasah ladin, uat ape ladin? nak nebang bomban, uat ape bomban? nak jolok bulan, buat ape bulan? nak main Dhia, Dhia Dhia rumah kita nak ruat....ntah ke ulu ntah ke hilior, ntah ke darat ntah ke baruh, rek rek ROOM.

Dhia Adra Natasya semasa 8 bulan.
Hah ni la lagu org dulu-dulu My Hubby selalu main dengan cucu kami nyanyi lagu ni...aku rase org2 sekarang ni mane tahu nak nyanyi lagu rakyat ni....dah lapok di tinggal zaman hanya org2 dulu je yang tahu....memang best aku dengar lagu ni....cucu aku pun suka sangat bila tok wan dia dok nyanyi kat dia....saja je aku letak kat entry ni bukan ape...nti hari-hari akan dtg boleh le anak cucu tengok....sebagai kenangan atau pun Si Kenit dalam gambo ni bila dah besar nanti leh tengok...mase tu aku igt aku pun dah tak de lagi kat atas dunia ni....kalu umur panjang Alhamdulillah....Mak Tok sayang cucu Mak Tok ni.....Muah...muah....muah...nti Maktok buat kisah Dhia dari lahir pulak ok....bye...
Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

© MY JOURNEY | Design By MaiGraphikDesign