Khamis, 8 November 2012

PERTH, WESTERN AUSTRALIA ( 12-17 SEP 2012 )



Aku pergi Perth tuuu naik Air Asia jee.. Tiket murah sikit boleh tahan laa sebab dah booking lama.. Pergi balik RM700 campur airport tax RM100.. Luggage 15kilo jee.. Takde laa nak ambik luggage berat-berat sangat sebab taknak beli apa-apa sangat pun kerana duit depaa mahaii.. Penerbangan ke Perth dari LCCT sehari sekali jee.. Tak tahu laa sekarang ni kot ada 2 atau 3 kali. Kena semak le.. Penerbangan dari KUL ke Perth mengambil masa lebih kurang 5 jam setengah tapi takde le penat sangat ok le tuu..


Akhirnya aku menjejakan kaki ku ke Benua Australia.. Aku sangat-sangat teruja.. :D


Sejuk weh.. Suhu antara 7 darjah celcius..

Turun jee airport terus nampak free internet access.. Apa lagiii.. terus facebook le.. 


Ini lah mata wang Australia ( AUD ). Masa aku ke sana pertukaran agak mahal jugaa...
RM1 = 3.2 ( AUD )
RM100 = 320 (AUD )
Aku pun tak tahu sangat nak kira macam mana lebih kurang le tuu...



to be continue...
Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

© MY JOURNEY | Design By MaiGraphikDesign